Word donateur

Hieronder staan de drie pijlers waarop het donateurschap is gebasseerd.

Elk kwartaal een nieuw verhaal

Stichting Geven is Leven sponsort elk kwartaal een nieuw verhaal. We verbinden ons dus niet aan een land of project maar gaan op zoek naar allerlei verschillende projecten in binnen- en buitenland die we samen met jou gaan steunen!

Eén, twee of vier tientjes in de maand

Voor één, twee of vier tientjes in de maand doe je al mee! En daarbij kunnen we je garanderen dat jouw geld ook daadwerkelijk naar het project zullen gaan. De onkosten die we maken als stichting worden namelijk bekostigd door een aantal bedrijven die ons steunen.

Ambassadeur is dus niet slechts donateur

Jij bent niet slechts een donateur die maandelijks geld overmaakt. We hopen namelijk dat je enthousiast raakt van alle verhalen die we je gaan vertellen. Om die verhalen vervolgens te delen met je collega's, buren en op je social media.

Wacht niet langer met donateur worden als je de vragen hieronder kunt beantwoorden met 'ja'.

• Word jij ook geraakt door al het leed in de wereld?
  • Sta jij ook te trappelen om iets te kunnen betekenen voor een ander?
  • Lijkt het je mooi om verschillende projecten over de hele wereld te steunen?
  • Om de personen achter dat verhaal te leren kennen?
  • Wil jij ook samen met een enthousiaste club mensen de wereld een klein beetje mooier maken?
  • Kun jij iets missen van jouw rijkdom?
  • Word jij donateur van Stichting Geven is Leven?

Ik doe mee!