Ons team

Ik ben Theunis Sjoerd Elzinga, getrouwd met Debora en vader van Yael.

Na mijn studie Sociologie ben ik bij World Servants gaan werken, waar ik elk jaar op mag lopen met meer dan 800 jongeren die hun handen uit de mouwen steken in ontwikkelingslanden.

De mooie verhalen die ik in mijn werk dagelijks voorbij zie komen, motiveren me om me ook bij deze stichting in te zetten voor projecten die een verschil maken.

Theunis Sjoerd

Mijn naam is Hetty Zwart, getrouwd met Nico en moeder van Sara en Isa.

In het dagelijks leven werk ik in het ziekenhuis en maak daar filmpjes van het hart. En daarmee kan ik een mooi bruggetje maken naar iets waarvan mijn eigen hart sneller gaat kloppen.

Stichting Geven is Leven heeft mijn hart omdat ik graag van betekenis wil zijn in het leven van anderen.

Hetty

Mijn naam is Harry Kooistra, 31 jaar en woonachtig in Dokkum. In het dagelijks leven werk ik als Sales Manager en help ik bedrijven met brandpreventie.

Waarom Stichting Geven is Leven? De nood bij anderen is groot, en wij hebben het nog altijd zo goed. Daarom zet ik mij graag in voor hen die het moeilijk hebben.

Harry

Mijn naam is Nico Nishantha Zwart, ik ben 29 jaar, getrouwd met Hetty en trotse vader van een tweeling: Sara en Isa.

Ik ben zelfstandig ondernemer, sport graag en ben eigenlijk altijd vrolijk en enthousiast.

Stichting Geven is Leven heeft mijn hart omdat de nood van anderen mij diep raakt.

Nico

Patrick van der Zee, 32 jaar, woonachtig in Dokkum.

In het dagelijks leven ben ik onderofficier bij de Koninklijke Landmacht.

Met dit werk ben ik op plekken geweest waar ze het stukken minder hebben dan ons.

Daarom heeft Stichting Geven is Leven mijn hart, omdat we vanuit onze positie op welke manier dan ook iets kunnen betekenen voor onze naasten!

Patrick

Mijn naam is Elisabeth Tramper, Ik ben 27 jaar oud en getrouwd met Rick.

Ik ben coach voor mensen met autisme en/of ad(h)d, wandel graag en geniet van de natuur.

Ik zet me graag in voor Stichting Geven is Leven, om mensen in moeilijkheden te helpen!

Elisabeth

Mijn naam is Janne. Ik ben 29 jaar en getrouwd met Ewoud.

Ik werk in de jeugdzorg en weet daardoor dat er veel kinderen en volwassenen zijn die zich niet veilig of geliefd voelen. Ik wil graag iets betekenen voor Geven is Leven, omdat de stichting zich inzet voor een ander die het minder goed heeft. ❤

Janne